Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra Johansson - 9 juni 2013 20:55

Har inte direkt bloggat något då Bäbis och även alla de andra hästarna i stallet med vita tecken fick någon slags exem både i deras bläsar
samt på alla vita ben. De var alldeles såriga i hela ansiktet och på benen så ville inte rida.
Nu har det ordnat upp sig med salva från veterinären och mössor med uv skydd så nu är det full fart igen.
Hoppade lite på mina egenbyggda hinder idag. Lade upp en presenning över ett cavalettihinder samt tog ett par gamla staket som inte används till något och satte ihop.

Han kan ju vara vansnnigt tittig så det ska vi se om vi kan jobba bort. Hade därför räknat med vilda protester när vi skulle över.
Såklart blinkade inte ens hästskrället utan hoppade alt jag styrde på.. Haha. Så kan det gå..
Nu hoppas jag på att få ledigt från jobbet den 23e juni så vi kan åka och tävla i Lindesberg. Fanns inte så mkt tävlingar som passade oss annars i juni och juli tyckte jag så håller tummarna.


Trevlig kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards